• 17.04.2017, 12:24

GULT ER KULT


Ja, da var påsken over for i år også. Jeg har slitt med jet-lag helt siden jeg kom fra New York, og har egentlig ikke gjort noe særlig mer spennende enn å jobbe og sove. Ett par treningsøkter har det blitt, men det værste jeg vet er å trene når jeg er trøtt, så da har treningen falt bort til fordel for dette. På lørdagen var jeg på harryhandel i Sverige, og fikk heldigvis fylt opp lagrene med Nocco, proteinbarer og proteinpudding, så nå er jeg veldig klar for å komme tilbake til trenings-rutinene igjen. Tough Viking Gøteborg er allerede på førstkommende lørdag!! Jeg vurderte lenge å droppe løpet ettersom jeg har problemer med ett kne, men etter mye fram og tilbake endte jeg opp med å booke transport og hotell. Jeg kommer nok ikke til å slå noen personlige rekorder, men selv om jeg muligens blir nødt til å gå store deler av løpet synes jeg det fortsatt er utrolig gøy å være med, og det gir motivasjonen min et ekstra boost, noe man trenger påfyll av i ny og ned. Også får man jo en veldig kul medalje slengt rundt halsen når man har kommet i mål.

Siden det fortsatt er påske fant jeg ut at jeg trengte en god og gul frokost i dag, og da ble det en gul smoothie med en gul Nocco ved siden av. Denne smoothien er ganske enkel å lage siden den inneholder så få kalorier, og i tillegg er den ganske rik på proteiner:

Gul Påskesmoothie:

- Banan

- Fryst mango

- En hel Skyr

- Vann

- Toppes med nøtter, havregryn, banan og kiwi


- Den ultimate påskefrokosten  -

 

- Isa ☆

#trening #treningsblogg #blogg #mars #helse

Victoria Larsen

17.04.2017 kl. 15:17
Ser kjempe godt ut! :)
FysioIsa

Trenings- og reiseglad jente, der bloggen min stort sett handler om dette. Studerer for tiden fysioterapi i Oslo, og har mange gode tips til riktig og effektiv fysisk og mental trening. Jeg er på jakt etter gøyale og utfordrende treningsmåter, som alle kan utføre. Kontakt: fysioisa@gmail.com

Search

Bloggdesign

hits