• 21.03.2017, 17:01

BAKGÅRDSTRENING


Det er ikke alltid det frister like mye å dra på treningsstudioet for å trene inne, spesielt ikke når temperaturen har kommet opp på ett nivå der det helt fint går an å trene ute. I dag dro jeg med meg roomien og hunden ut i bakgården for en liten hit-økt, og der var plutselig tur med hunden, sosialt samvær, og dagens treningsøkt unnagjort. Antall repetisjoner av hver øvelse kan reguleres ut fra hvor mye tid og lyst du har, men holder du på i 30 minutter, har du dekket Helsedirektoratets anbefalinger for aktivitet den dagen.


- Melvin er med på moroa -


- Situps på benk -


- Ett-bens utfall -


- Dips -


- Box-jumps, eller benk-jumps, i dette tilfellet. Blir det for tungt kan du gå opp og ned -


- Opphøyde push-ups -

Har du trent i dag? ♥

 

- Isa ☆

#trening #treningsblogg #blogg #mars #helse

Irene

21.03.2017 kl. 21:52
Perfekt å bruke bakgården :)

Ja, jeg har trent i dag :) Først 55 minutter Bodypump, så rett etterpå 30 minutter med cxworx :D

FysioIsa

21.03.2017 kl. 22:02
Irene: Det var ikke lite heller! *High-five* :D

Irene

21.03.2017 kl. 22:03
Takk for det :D Hver tirsdag pleier jeg å trene den økten der :D

Apelone

22.03.2017 kl. 09:05
Fint å ta med seg treningsøkten utendørs. Man må benytte det fine været når vi først har det.

Det ble en del trening på meg i går, ei økt på morgenen og ei på kvelden. og noen gå turer måtte til ute.

Ha en fin onsdag

FysioIsa

22.03.2017 kl. 13:13
Apelone: Ja man må nesten det!

Så bra! :) Ha en fin onsdag du også!
FysioIsa

Trenings- og reiseglad jente, der bloggen min stort sett handler om dette. Studerer for tiden fysioterapi i Oslo, og har mange gode tips til riktig og effektiv fysisk og mental trening. Jeg er på jakt etter gøyale og utfordrende treningsmåter, som alle kan utføre. Kontakt: fysioisa@gmail.com

Search

Bloggdesign

hits