• 18.03.2017, 18:04

FULLKROPPSPROGRAM


I de siste 6 ukene har jeg gått på ett rent fullkroppsprogram for å bygge opp muskelmasse og styrke i hele kroppen. For å ikke starte for hardt ut denne gangen også, slik som jeg gjorde med løpingen, har jeg bare trent 3 ganger i uken, og begynte med relativt lave vekter. Jeg synes egentlig slik styrketrening er utrolig kjedelig, så for å ikke miste motet helt har jeg laget ett program jeg trener i partallsuker, og ett annet som jeg trener i oddetallsuker. Jeg varierer også ganske mye på sett, repetisjoner og motstand i tillegg. Etter 8 uker med dette programmet tenkte jeg å øke til 4 økter i uken der jeg trener splittprogram, to overkroppsøkter, og to underkroppsøkter. Nå er det faktisk bare en måned til Tough Viking Gøteborg også, så hvis jeg skal klare å holde ut i 8 km, burde jeg egentlig legge til noe for for kondisjon i tillegg!







 

- Isa ☆

Apelone

19.03.2017 kl. 21:02
Gøy og se hva slags økter du skal ha fremover. Selv må jeg ha litt mer kondisjon inn i treningen min.

Ønsker deg en fin kommende uke

FysioIsa

19.03.2017 kl. 21:06
Apelone: Gleder meg selv til å sette det opp! :D

Ha en super uke du også!
FysioIsa

Trenings- og reiseglad jente, der bloggen min stort sett handler om dette. Studerer for tiden fysioterapi i Oslo, og har mange gode tips til riktig og effektiv fysisk og mental trening. Jeg er på jakt etter gøyale og utfordrende treningsmåter, som alle kan utføre.

Search

Bloggdesign

hits